Αυξήσεις έρχονται ξανά από 1η Μάη στα ήδη πανάκριβα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Το νέο «τσίμπημα» στην ακτοπλοΐα αγγίζει το 12%, όπως αναφέρουν οι εφοπλιστές, και αποδίδεται στη χρήση ακριβότερων καυσίμων «νέας τεχνολογίας», με βάση κανονισμούς της ΕΕ. Ως γνωστόν, ο λογαριασμός της «πράσινης μετάβασης» καταλήγει στους εργαζόμενους και στις λαϊκές οικογένειες, όπως συμβαίνει και σε αυτήν την περίπτωση.
Και μπορεί ο υπουργός Ναυτιλίας να ρίχνει στάχτη στα μάτια, προαναγγέλλοντας συσκέψεις με τις ακτοπλοϊκές για «να προλάβουμε το καλοκαίρι», το σίγουρο όμως είναι ότι την επιβάρυνση θα τη δούμε, είτε ως ταξιδιώτες είτε ως φορολογούμενοι, για να επιδοτηθούν εκ νέου οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.
Αξέχαστα είναι άλλωστε τα μέτρα – κοροϊδία της κυβέρνησης και σε προηγούμενες τουριστικές περιόδους, με τις τιμές να αυξάνονται από χρόνο σε χρόνο. Από την «πράσινη» πίτα οι ακτοπλόοι ετοιμάζονται να μασουλήσουν τουλάχιστον 265 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου τους και την ίδια ώρα φορτώνουν στους επιβάτες το αυξημένο κόστος των καυσίμων, που λειτουργεί τάχα ως «αντικίνητρο» για να «τρέξει» πιο γρήγορα η «πράσινη μετάβαση».
Όπως και να το δει κανείς, μονά – ζυγά χαμένος ο λαός από τη στρατηγική του κεφαλαίου και όλων των κομμάτων του.