Κ. Μητσοτάκης: Εξυμνεί το σχολείο των «δεξιοτήτων» και των ταξικών φραγμών

EUROKINISSI

Ως απολογητής του σχολείου των ταξικών φραγμών και της κατηγοριοποίησης, το οποίο παρέχει στους μαθητές τις δεξιότητες που θέλει το κεφάλαιο αντί για ολοκληρωμένη μόρφωση, εμφανίστηκε ο πρωθυπουργός Κυρ, Μητσοτάκης, σε μια κακοστημένη παράσταση στο 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, όπου συνομίλησε σήμερα, με οκτώ εκπαιδευτικούς οι οποίοι διορίστηκαν φέτος.

Εξαρχής επιχείρησε να δημιουργήσει μια «μαγική εικόνα» περί χιλιάδων μόνιμων διορισμών, τη στιγμή που ακόμη και τώρα, ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων υπάρχουν τεράστια κενά, η αδιοριστία «πάει σύννεφο» και η πρόσληψη αναπληρωτών εκ των υστέρων παραμένει ο κανόνας.

Για γέλια και για κλάματα ήταν η επίκληση από την μεριά του πρωθυπουργού των «μεταρρυθμίσεων» που έχουν γίνει για «την καλύτερη παρακολούθηση των τεχνολογικών και επιστημονικών εξελίξεων», τη στιγμή που τα προβλήματα παραμένουν τεράστια όχι μόνο σε επίπεδο προσωπικού, αλλά κτιρίων, υποδομών και καθαριότητας. Έτσι, μπορεί τα σχολεία να πλημμυρίζουν με την πρώτη βροχή, να είναι αμφίβολη ακόμη και η εξασφάλιση θέρμανσης φέτος, αλλά οι μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα για μαθήματα ρομποτικής…

Φτάνοντας στο «ψητό», ο Κυρ. Μητσοτάκης δήλωσε πως «μια από τις μεγάλες καινοτομίες τις οποίες ήθελα πάντα να εισάγω, είναι η λίγο μεγαλύτερη αυτονομία στα σχολεία», ένας στόχος που διαπερνάει την στρατηγική της ΕΕ για την προσαρμογή του κάθε σχολείου στις τοπικές ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων. Άλλωστε, όπως ο ίδιος παραδέχθηκε «θέλουμε να διδάξουμε δεξιότητες και συμπεριφορές και όχι μόνο γνώση», η οποία είναι προφανώς …αχρείαστη για ένα «ευέλικτο εργατικό δυναμικό».

Δείτε ακόμα...