Μ. Κομνηνάκα: Άλλο ένα επεισόδιο στην προσπάθεια συσκότισης των πραγματικών αιτιών και ενόχων για το έγκλημα των Τεμπών

Άλλο «ένα επεισόδιο στην προσπάθεια συσκότισης των πραγματικών αιτιών και των ενόχων» για την απαράδεκτη κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα και οδήγησε και στο έγκλημα στα Τέμπη αποτελεί το νομοσχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ για τους σιδηρόδρομους, όπως τόνισε η Μαρία Κομνηνάκα, βουλευτής του ΚΚΕ, μιλώντας σε σχετική συνεδρίαση της Ολομέλειας στη Βουλή. 

Υπενθύμισε, πιο συγκεκριμένα, ότι, όταν η κυβέρνηση επιχειρούσε να κουκουλώσει το έγκλημα στα Τέμπη με το άρον-άρον κιόλας κλείσιμο της διαδικασίας της Εξεταστικής Επιτροπής για το εν λόγω ζήτημα, είχε κάνει λόγο για «άμεσες κυβερνητικές πρωτοβουλίες» που τάχα θα συνέβαλαν να εκλείψουν οι διαχρονικές παθογένειες στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Όπως σημείωσε η βουλευτής του ΚΚΕ, σκοπός των όποιων παρεμβάσεων ήταν η συσκότιση των αιτιών και των ενόχων με μια σειρά τρόπους, όπως μέσω εξαφάνισης σημαντικών αποδεικτικών στοιχείων και απουσίας εξηγήσεων από κυβερνητικής πλευράς ή μέσω της άρνησης της κυβερνητικής πλειοψηφίας να καταθέσουν κρίσιμοι μάρτυρες. 

Η Μ. Κομνηνάκα επισήμανε τις ευθύνες που επιβαρύνουν όλες τις μέχρι τώρα κυβερνήσεις για την απαράδεκτη και απαράλλαχτη ακόμα και τώρα κατάσταση του σιδηροδρόμου, αφού όλες «έτρεξαν» τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης που, επίσης, ευθύνονται, καθώς οδήγησαν, μεταξύ άλλων, στη διάλυση του σιδηροδρόμου και στην απελευθέρωση και ιδιωτικοποίηση του πιο κερδοφόρου τμήματός του. Ειδική αναφορά έκανε στις ευθύνες των αρμόδιων υπουργών που «είναι και ποινικές, όταν οδηγούν σε τέτοιου είδους εγκλήματα». 

Για την προσπάθεια της κυβέρνησης να παρουσιάσει ως «σωτήρια» την ενοποίηση των εταιρειών του ΟΣΕ, η βουλευτής του ΚΚΕ ανέφερε πως αποτελεί σκοπό του νομοσχεδίου, σύμφωνα και με την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου, στο όνομα της επίτευξης του μικρότερου δυνατού κόστους. Ανέδειξε, ακόμα, ότι βασικό κριτήριο αποτελεί διαχρονικά πώς θα υπηρετηθεί καλύτερα η πολιτική της εμπορευματοποίησης και ιδιωτικοποίησης των Μεταφορών, προσθέτοντας ότι έργα, όπως αυτά για τη συντήρηση και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου και των υποδομών, των συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η στελέχωση και εκπαίδευση του απαραίτητου προσωπικού «συνεχίζουν να μετριούνται και να περνούν κάτω από τον πήχη» και με βάση τη λογική του «κόστους-οφέλους». 

Απαντώντας στα… «παράπονα» του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν ήταν το κόμμα του που ως κυβέρνηση έφερε την 7ήμερη εργασία στους σιδηροδρομικούς, η Μ. Κομνηνάκα «διόρθωσε» αυτό το λάθος, υπογραμμίζοντας πως στην πραγματικότητα επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ θεσπίστηκε το 9ήμερο χωρίς ρεπό (!) με την κατάπτυστη σύμβαση για τους σιδηροδρομικούς…

Σχετικά με τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η βουλευτής του ΚΚΕ διευκρίνισε πως ουσιαστικά παίζει τον ρόλο του τροχονόμου των επιχειρηματικών συμφερόντων, ενώ στηλίτευσε το γεγονός πως αποκρύπτεται το γεγονός πως οι εκπτώσεις στην ασφάλεια αποτελούν συνήθη πρακτική της ΕΕ, στην οποία κυβέρνηση και όλα τα άλλα αστικά κόμματα πίνουν νερό στο όνομά της. 

Έκανε λόγο και για τις συνεχείς, και πριν το έγκλημα στα Τέμπη, αλλά και μετά, καταγγελίες των σιδηροδρομικών, ανάμεσα σε άλλα, για την αποψίλωση του ανθρώπινου δυναμικού, την εντατικοποίηση και την υποσυντήρηση του δικτύου, συμπληρώνοντας πως αυτούς τους εργαζόμενους η κυβέρνηση αντιμετωπίζει απαξιωτικά και κηρύσσει παράνομες τις απεργίες τους! Μίλησε, όμως, και για τις καταγγελίες των εναέριων ελεγκτών που «αρνούνται να γίνουν συνένοχοι στα “Τέμπη του αέρα”».

Τέλος, υπογράμμισε πως η δέσμευση που ανέλαβε το ΚΚΕ να κάνει ό,τι μπορεί για να δικαιωθούν τα θύματα των Τεμπών εκφράζεται στην προσπάθεια του λαού να κάνει πράξη το σύνθημα «ή τα κέρδη τους ή οι ζωές μας».

Δείτε ακόμα...