Πρέπει να υπάρξει πραγματική αύξηση των μισθών και συλλογική σύμβαση με κατάργηση του απαράδεκτου νόμου Βρούτση – Αχτσιόγλου, δηλαδή αυτά για τα οποία παλεύουν οι εργαζόμενοι και έχουν καλέσει στην απεργία στις 17 Απρίλη, τόνισε η Μαρία Κομνηνάκα, βουλευτής του ΚΚΕ, μιλώντας το πρωί της Τετάρτης 10 Απρίλη σε εκπομπή της ΕΡΤ1.
Αναφερόμενη στη στάση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ενόψει ευρωεκλογών η Μ. Κομνηνάκα σημείωσε ότι στο Ευρωκοινοβούλιο η συμφωνία ΣΥΡΙΖΑ – ΝΔ σε αυτά που ψηφίζουν είναι στο 75% και πάνω από 90% αντίστοιχα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ γεγονός που αναδεικνύει τη συναίνεση που υπάρχει, γιατί τελικά, είπε, βιώνουμε τις συνέπειες των πολιτικών που αποφασίζονται στην ΕΕ.
Τα ζητήματα της ακρίβειας, η ενεργειακή μετάβαση, η αποστολή όπλων, η Κοινή Αγροτική Πολιτική (ΚΑΠ), τα προσωπικά δεδομένα ή το δόγμα «κανείς δεν εξαιρείται των παρακολουθήσεων», που είναι Ευρωπαϊκές Οδηγίες, έχουν κοινή ρίζα στο Ευρωκοινοβούλιο και εκεί υπάρχει μια χαρά συναίνεση και συμφωνία σε αυτά που ψηφίζουν, επισήμανε η Μ. Κομνηνάκα. Χαρακτηριστικά, όπως είπε, από κοινού ψήφισαν τη νομοθεσία εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη διατήρηση και μονιμοποίηση των άδικων έμμεσων φόρων, όπως του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στην Ενέργεια και τα καύσιμα.
Το ΚΚΕ, πρόσθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ, έχει καταθέσει πολύ συγκεκριμένες προτάσεις. Θεωρούμε, επεσήμανε η Μ. Κομνηνάκα, ότι στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης πρέπει να καταργηθεί ο ΦΠΑ, όπως και στα καύσιμα και την Ενέργεια ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης, καθώς είναι άδικοι φόροι, αφού πληρώνουν το ίδιο οι πλούσιοι με τους φτωχούς.
Σχετικά με το ζήτημα του bulling στα σχολεία και τα κυβερνητικά μέτρα, η Μ. Κομνηνάκα ανέφερε ότι βεβαίως είναι ένα υπαρκτό πρόβλημα, αλλά πραγματικά έχουμε χάσει το μέτρημα, μετρώντας καμπάνιες, φιέστες και αποτέλεσμα μηδέν εις το πηλίκον. Να θυμίσουμε, συνέχισε η βουλευτής του ΚΚΕ, ότι όταν ήταν η κυβέρνηση της ΝΔ το 2019, συγκρότησε Ειδική Διακομματική Επιτροπή για το bulling η οποία όμως δεν συνεδρίασε ποτέ.
Αυτό που πραγματικά απουσιάζει θεαματικά από τα σχολεία, υπογράμμισε η Μ. Κομνηνάκα, είναι η ουσιαστική στήριξη της οικογένειας, η ύπαρξη κοινωνικών λειτουργών, ψυχολόγων και το ίδιο το δημιουργικό περιεχόμενο του σχολείου που αντί να ενισχύεται συνεχώς υποβαθμίζεται. Δηλαδή, συμπλήρωσε, η αναβάθμιση των αθλητικών, πολιτιστικών δραστηριοτήτων που αυξάνουν τις έννοιες της αλληλεγγύης, τη στήριξη του ενός μαθητή στους άλλους και όχι βέβαια τον ανταγωνισμό και τον ατομισμό που προωθείται με κάθε τρόπο στο σχολείο.
Και βέβαια, πρόσθεσε η Μ. Κομνηνάκα, είναι απαράδεκτο την ίδια στιγμή η κυβέρνηση να επιχειρεί να αξιοποιήσει αυτό το υπαρκτό φαινόμενο, να ταυτίσει τις κινητοποιήσεις των μαθητών με ένα τέτοιο φαινόμενο. Και βεβαίως, κατέληξε, την ώρα που έχει αξιοποιηθεί από τη μεριά της κυβέρνησης η καταστολή για να αποβληθούν μαθητές που ζήτησαν για παράδειγμα στη γιορτή της 25ης Μαρτίου να τραγουδήσουν για το έγκλημα των Τεμπών και άλλες τέτοιες περιπτώσεις που μαθητές σέρνονται στη Δικαιοσύνη επειδή κινητοποιούνται.