«Χρυσοφόρος κότα» προς όφελος της παραχωρησιούχου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και εις βάρος των λαϊκών αναγκών, η σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, τόνισε ο Ν. Καραθανασόπουλος στη Βουλή.
Η κυβέρνηση μιλάει για αντίτιμο 3,3 δισ. από τον όμιλο και για υπερπλεόνασμα προς εξυπηρέτηση του κρατικού χρέους, που όπως τόνισε ο βουλευτής του ΚΚΕ, το πληρώνουν τα λαϊκά στρώματα, τα οποία δεν ευθύνονται για αυτό, ενώ 50 δισ. δίνονται για λειτουργικά έξοδα και έξοδα συντήρησης εις βάρος των λαϊκών αναγκών.
Ο Ν. Καραθανασόπουλος δήλωσε ότι θέση του ΚΚΕ αποτελεί η κατάργηση των διοδίων και πως δεν θεωρεί δίλημμα αν ο λαός πρέπει να πληρώνει διόδια 2,50 ή 2,80 ευρώ. «Διπλή ταρίφα» δηλαδή, καθώς ο λαός πληρώνει φορολογία για υποδομές, όπως ο αυτοκινητόδρομος, Υγεία, Παιδεία και άλλες βασικές ανάγκες, την ίδια στιγμή που κερδίζουν οι παραχωρησιούχοι των συμβάσεων.
Επίσης, σημείωσε πως μέσα στη σύμβαση δεν υπάρχει καμία δέσμευση για το μέλλον των εργαζομένων και μάλιστα χωρίς κανένα δικαίωμα.
Στρατηγική επιλογή και «κράτος επιλεκτικά ανίκανο» είπε, αφού το αστικό κράτος είναι ικανό για τη θωράκιση της εξουσίας της άρχουσας τάξης και των συμφερόντων των επιχειρηματικών ομίλων. Είναι επίσης, είπε, ικανή πολεμική μηχανή που μπορεί να κάνει ΝΑΤΟική άσκηση με 14 χώρες στην Ανδραβίδα, αλλά δεν μπορεί να λειτουργήσει έναν αυτοκινητόδρομο και να υλοποιήσει τις ανάγκες του λαού.