ΟΑΣΘ: Νοικιασμένο λεωφορείο έμεινε χωρίς φρένα!

Παραλαβή των πρώτων 18 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από τα συνολικά 230, με τα οποία έχει αποφασιστεί ότι θα ενισχυθεί ο στόλος του ΟΑΣΘ, παραβρέθηκε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής - 02/09/2020
Φώτο Αρχείου / Παραλαβή των πρώτων 18 λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη από τα συνολικά 230, με τα οποία έχει αποφασιστεί ότι θα ενισχυθεί ο στόλος του ΟΑΣΘ, παραβρέθηκε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής – 02/09/2020

«Νωρίς το μεσημέρι της Κυριακής 20 Νοέμβρη λεωφορείο του ΟΑΣΘ, νοικιασμένο από την εταιρία leasing της γραμμής 10 Χαριλάου που είχε επιβάτες κατά την αναχώρηση του από το τέρμα με κατεύθυνση το κέντρο της πόλης πριν την πρώτη στάση έμεινε χωρίς φρένα!», τονίζει η Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΔΑΣ ΟΑΣΘ).

Όπως αναφέρει, «ο οδηγός με μεγάλη προσπάθεια και υπερένταση ακινητοποίησε το όχημα τουλάχιστον 150 μέτρα μακριά από το σημείο που ενεργοποίησε το σύστημα πέδησης του οχήματος. Μετά από αυτό λιποθύμησε και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο από όπου αποχώρησε αρκετή ώρα αργότερα αφού συνήλθε».

«Το ότι δεν προκλήθηκε μεγάλο ατύχημα οφείλεται καθαρά στον παράγοντα τύχη αφού η ημέρα που συνέβη το περιστατικό ήταν Κυριακή που η κυκλοφορία είναι περιορισμένη», σημειώνει, υπογραμμίζοντας ότι, «αυτά είναι τα αποτελέσματα της εφαρμογής -από όλες τις κυβερνήσεις- της πολιτικής της Ε.Ε. για την “απελευθέρωση” των μεταφορών δηλαδή την παράδοση των μεταφορών στους ιδιώτες».

Επισημαίνει ότι, «η αποψίλωση από τις διοικήσεις του ΟΑΣΘ όλων των τμημάτων των συνεργείων από τεχνικό προσωπικό, η απαγόρευση προσλήψεων μόνιμων εργαζόμενων λόγω του καθεστώτος της εκκαθάρισης του Οργανισμού, η τεράστια έλλειψη ανταλλακτικών και αναλώσιμων, η έλλειψη τεχνογνωσίας και η γνώση του ιστορικού των ενοικιαζόμενων λεωφορείων που ήρθαν από πολλές διαφορετικές χώρες, η απουσία ακόμα και βιβλίων βλαβών από τα λεωφορεία για να γνωρίζουν οι οδηγοί ποιες εργασίες συντήρησης και επισκευής έχουν γίνει, είναι καθοριστικός παράγοντας που πολλαπλασιάζει τον κίνδυνο νέου προδιαγεγραμμένου “ατυχήματος”/εγκλήματος».

Καταλήγοντας η ΔΑΣ ΟΑΣΘ αναφέρει ότι «η κυβέρνηση και η διοίκηση του ΟΑΣΘ να στελεχώσουν άμεσα τα συνεργεία με έμπειρο μόνιμο προσωπικό με πλήρη εργασιακά δικαιώματα. Να προσληφθούν μόνιμοι οδηγοί και όχι συμβασιούχοι “φθηνοί εργαζόμενοι” που είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για να επανδρώσουν τα λεωφορεία που παραμένουν σταθμευμένα στα αμαξοστάσια χωρίς οδηγούς. Να δοθούν χρήματα για ανταλλακτικά και αναλώσιμα ώστε να βγουν παροπλισμένα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για να αναταχθεί πλήρως ο στόλος»

Ετικέτες:

Δείτε ακόμα...