Σούπερ Μάρκετ: Ανάπτυξη πωλήσεων, ανάπτυξη και της εκμετάλλευσης

Πηγή: Eurokinissi

Με έντονους ρυθμούς συνεχίζεται, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, η ανάπτυξη πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, η ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) τρέχει με 35,1% για την περίοδο που έχει εμφανιστεί ο κορονοιός στην Ελλάδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (24/02/2020-22/03/2020 σε σχέση με 25/02/2019-24/03/2019).

Αντίστοιχα, κοντά σε αυτόν τον μέσο όρο, βρίσκεται η εβδομάδα που τελειώνει στις 22/03/2020, όπου η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (24/03/2019), αγγίζει το 32,6%.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων έχει πατήσει για ακόμη μία φορά πάνω στις πλάτες των εργαζόμενων των σούπερ μάρκετ, οι οποίοι πραγματικά δίνουν τη δική τους μάχη με εξαντλητικά ωράρια. Τα χειροκροτήματα δεν προστατεύουν τους εργαζόμενους απ’ την καθημερινή επαφή με εκατοντάδες ανθρώπους. Η “ηρωοποίηση” της προσπάθειάς τους δεν εξαφανίζει τις εκμεταλλευτικές σχέσεις εργασίας τους πριν, κατά και μετά τον κορονοϊό.

Με πληροφορίες από [ΑΠΕ-ΜΠΕ]

Δείτε ακόμα...