Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στο κυβερνητικό νομοσχέδιο για την αξιολόγηση, επειδή είναι μία αντιεκπαιδευτική και αντεπιστημονική διαδικασία, που θα οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων με σοβαρές επιπτώσεις στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, σημείωσε ο Ανδρέας Καργόπουλος, αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, σε συνέντευξή του το πρωί της Πέμπτης 25 Μάη, σε τηλεοπτική εκπομπή της ΕΡΤ1.
Σημειώνεται ότι τα εκπαιδευτικά σωματεία έχουν προκηρύξει στάσεις εργασίας αυτή την εβδομάδα ενάντια στην προωθούμενη από την κυβέρνηση αξιολόγηση.
Ο Α. Καργόπουλος αναφέρθηκε αναλυτικά στις πραγματικές στοχεύσεις της αξιολόγησης -όπως προωθείται από την κυβέρνηση- και επικαλέστηκε τη διεθνή εμπειρία, που δείχνει ότι όπου υπήρξε αξιολόγηση με αυτά τα χαρακτηριστικά, οδήγησε στον διαχωρισμό των σχολείων σε «καλά» και «κακά».
Ξεκαθάρισε πως τα σωματεία των εκπαιδευτικών δεν αρνούνται την πραγματική και ουσιαστική αξιολόγηση, με στόχο την αναβάθμιση των σχολείων και του εκπαιδευτικού έργου, ωστόσο επανέλαβε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν οδηγεί στην βελτίωση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου, αντίθετα οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και στην υποβάθμιση των σχολείων των φτωχών περιοχών.