Η σύμπνοια των στελεχών της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις, φάνηκε και στην περίπτωση του λιμανιού της Αλύπας, επισημαίνει η Τομεακή Επιτροπή Κέρκυρας του ΚΚΕ, με αφορμή την κινητοποίηση που διοργάνωσαν οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του λιμανιού της Αλύπας στην Παλαιοκαστρίτσα.
Όπως αναφέρει, οι τοποθετήσεις τους στη συγκέντρωση για το χαράτσι των 5 ευρώ που επιβάλλει η εταιρεία στους επαγγελματίες, ήταν «εξαιρετικά αποκαλυπτικές» καθώς «με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο αποδείχθηκε η σύμπτωση των απόψεων και των θέσεων των δύο κομμάτων σχετικά με τις ιδιωτικοποιήσεις. Τι μας είπαν και οι δύο εκεί; Ότι συμφωνούν με τις ιδιωτικοποιήσεις γιατί φέρνουν θέσεις εργασίας, προσφέρουν στην ανάπτυξη και “σώζουν” απαξιωμένες υποδομές». Τονίζει πως «με λίγα λόγια αξιοποιούν το κλασικό επιχείρημα της απαξίωσης (αλλά ποιος απαξιώνει άραγε τις υποδομές αν όχι το ίδιο κράτος…) για να παραδώσουν υπηρεσίες και υποδομές του δημοσίου και να εξυπηρετήσουν την κερδοφορία των μεγαλοεπιχειρηματιών» και προσθέτει ότι «όλα αυτά τα είπαν μπροστά από το πανό που έγραφε “ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ” που επέβαλε η εταιρεία στην οποία ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσαν το λιμάνι! Καμία ντροπή;».
Υπενθυμίζει ακόμα πως δεν έπεσε βέβαια κανένας από τα σύννεφα για αυτά που άκουσε αφού στην ιδιωτικοποίηση του Λιμανιού της Αλύπας «συνέβαλαν οι Δημοτικές Αρχές της ΝΔ (απόφαση 7-251/28.05.2012), του ΣΥΡΙΖΑ (απόφαση 10-460/21.07.2017) και πάλι της ΝΔ (απόφαση 21-229/29.07.2022)», η πώληση του Ερημίτη ξεκίνησε επί ΝΔ, συνεχίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ και ολοκληρώθηκε επί ΝΔ ενώ το αεροδρόμιο του νησιού, ο ΣΥΡΙΖΑ το παρέδωσε μαζί με άλλα 13 στη «Fraport» (το ψήφισε και η ΝΔ), η ΝΔ αποζημίωσε τη «Fraport» με 180 εκατομμύρια ευρώ για διαφυγόντα κέρδη λόγω πανδημίας (το ψήφισε και ο ΣΥΡΙΖΑ). Μόλις προχθές ο Μητσοτάκης από την Κέρκυρα διαφήμισε τα σύγχρονα περιφερειακά αεροδρόμια… (που ιδιωτικοποίησε ο ΣΥΡΙΖΑ).
Παράλληλα, αναφέρει πως «τα κεντρικά παραδείγματα (π.χ. ΟΣΕ, Ελληνικό κλπ) είναι επίσης πολλά, αλλά ας περιοριστούμε στα κερκυραϊκά» και υπογραμμίζει πως «ο λαός στις 21 Μαΐου έχει επιλογή. Αφήνοντας στην άκρη τις αποπροσανατολιστικές κόντρες μεταξύ των αστικών κομμάτων, μπορεί να δει ότι τελικά στα μεγάλα συμφωνούν. Ο ΣΥΡΙΖΑ, θυμίζουμε, ψήφισε το 50% των νόμων της κυβέρνησης Μητσοτάκη, όπως και το ΠΑΣΟΚ πάνω από το 70%. Για αυτό άλλωστε και στελέχη όπως ο Αντώναρος (εκπρόσωπος Τύπου της κυβέρνησης Καραμανλή) νιώθει σαν το σπίτι του στα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ. Μόνη λύση, όλα τα αστικά κόμματα να είναι όσο το δυνατόν πιο αδύναμα. Η σταθερότητα που όλοι εύχονται για την επόμενη μέρα σημαίνει σταθερή και στιβαρή πολιτική ενάντια στα λαϊκά συμφέροντα. Ο λαός πρέπει να βγει πιο δυνατός την άλλη μέρα και σε αυτό μπορεί να συμβάλει ένα όλο και πιο δυνατό ΚΚΕ».
Για το θέμα, αλλά και για το ζήτημα της ιδιωτικοποίησης του Βίδου, καλεί σήμερα τους άμεσα ενδιαφερόμενους αλλά και όλο τον κερκυραϊκό λαό στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στις 7 μ.μ. η «Λαϊκή Συσπείρωση», τονίζοντας πως «οι δημόσιες υποδομές είναι φτιαγμένες με τα λεφτά του ελληνικού και του κερκυραϊκού λαού και θα έπρεπε να αποτελούν λαϊκή περιουσία».