ΑΣΓΜΕ: Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για την κατηγοριοποίηση των σχολείων

Γονείς - Κινητοποίηση της ΑΣΓΜΕ στο Ίδρυμα Ευγενίδου - 2019
Φώτο Αρχείου / Κινητοποίηση της ΑΣΓΜΕ στο Ίδρυμα Ευγενίδου – 2019

Την αντίδραση της σε σχέση με την Υπουργική Απόφαση για τη Συμμετοχή Σχολικών Μονάδων στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2021-2022, που αφορά σε 600 σχολεία (300 Δημοτικά και 300 Γυμνάσια) ανά τη χώρα, εκφράζει η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ). Όπως τονίζει, «αντιλαμβανόμαστε τη συγκεκριμένη απόφαση ως μία ακόμη προσπάθεια του υπουργείου να προχωρήσει στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, με γνώμονα την τελική κατηγοριοποίηση των σχολείων, συγχωνεύσεις και πιθανό κλείσιμό τους.

Ένας τέτοιου τύπου διαγωνισμός -πολύ περισσότερο ακριβώς μετά το δίχρονο της πανδημίας με όσες συνέπειες αυτή είχε για την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και για τη γνωστική και συναισθηματική κατάσταση των παιδιών- κατηγοριοποιεί και ενθαρρύνει έναν στείρο ανταγωνισμό και τελικά οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης.

Οι Σύλλογοι Γονέων δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν για μια ακόμη φορά τα παιδιά μας πειραματόζωα, να μετατραπεί η γνώση και η αξία της για το παιδί σε μετρήσιμη δεξιότητα ή multiple choice. Δεν θα φορτώσουμε στα παιδιά μας την ευθύνη για τα κακώς κείμενα της πολύπαθης εκπαίδευσης».

Δείτε ακόμα...