Κάρπαθος: Άνδρας πέθανε αναμένοντας την αεροδιακομιδή

Πύργος Ελέγχου- Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος
Πύργος Ελέγχου- Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος /Πηγή: Eurokinissi

Άλλος ένας ασθενής έχασε τη ζωή του αναμένοντας τη διακομιδή του σε νοσοκομείο, αυτήν τη φορά στην Κάρπαθο. Πιο συγκεκριμένα, 63χρονος με έμφραγμα πέθανε περιμένοντας να μεταφερθεί αεροπορικώς στη Ρόδο, αφού δεν δούλευαν τα φώτα του αεροδιαδρόμου.

Σύμφωνα με μαρτυρίες των συγγενών του, ο άνδρας διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο του νησιού το μεσημέρι των Χριστουγέννων όπου διαπιστώθηκε ότι είχε υποστεί έμφραγμα, με τους γιατρούς να αποφασίζουν την άμεση μεταφορά του στη Ρόδο.

Όμως δεν άναβαν τα φώτα στο αεροδρόμιο και ο άτυχος ασθενής περίμενε σε κρίσιμη κατάσταση τουλάχιστον δύο ώρες. Αναγκάστηκαν να επιστρέψουν στο νοσοκομείο όπου έμεινε 5 με 6 ώρες και τελικά δεν πρόλαβε να φτάσει στη Ρόδο αφού έχασε τη μάχη.

Σε ανακοίνωσή της η ΕΣΚ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας σημειώνει: 

«Ο θάνατος του ασθενή από την Κάρπαθο που άργησε να διακομιστεί στο νοσοκομείο της Ρόδου επειδή δεν άναψαν τα φώτα του αεροδρομίου της Καρπάθου αποτελεί τη συνέχεια αεροπορικών γεγονότων που επιβεβαιώνουν με τον πιο τραγικό τρόπο τις καταγγελίες των εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Οι εργαζόμενοι δεν θα παρακολουθήσουμε απαθείς τη συνέχεια αυτών των γεγονότων, που οδηγεί νομοτελειακά σε πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα.

Συνεχώς αναδεικνύουμε τις εγκληματικές συνέπειες της πολιτικής υποχρηματοδότησης, απαξίωσης και διάλυσης της ΥΠΑ, της πολιτικής κόστους-οφέλους, βάσει της οποίας η ανθρώπινη ζωή και ασφάλεια υπολογίζεται σαν κόστος που περιορίζει την κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων.

Με αφορμή τα τραγικά γεγονότα στις αεροπορικές μεταφορές και το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη για ακόμη μία φορά καταγγείλαμε προβλήματα εξοπλισμού έλλειψης προσωπικού και εκπαιδεύσεων.

Ήρθαμε σε σύγκρουση με συνδικαλιστές που στο ΔΣ της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας μαζί με τις εταιρείες και την κυβέρνηση προωθούν τη σύνδεση των αποδοχών των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας με την επιτάχυνση της ροής της εναέριας κυκλοφορίας σε βάρος της ασφάλειας των επιβατών και των πληρωμάτων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι την περίοδο που διανύουμε, κατά την οποία τα μη παραχωρημένα 22 Περιφερειακά αεροδρόμια έχουν εγκαταλειφθεί στην απαξίωση ενόψει της επικείμενης παραχώρησής τους σε ιδιώτες, μεταξύ των οποίων και το αεροδρόμιο της Καρπάθου, δρομολογείται η υποκατάσταση της φυσικής παρουσίας των εργαζομένων που είναι αναγκαίοι για την ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων με συστήματα απομακρυσμένου ελέγχου σε όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια, τόσο στα 22 μη παραχωρημένα όσο και στα 14 παραχωρημένα, όπως τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου, της Κέρκυρας κλπ, με τον κίνδυνο όχι μόνο βλαβών αλλά και κυβερνοεπιθέσεων.

Η κυβέρνηση, προασπιζόμενη τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων, ανταποκρίθηκε στα αιτήματά μας με απειλές και καταστολή σε κάθε μας κινητοποίηση.

Έχει γίνει ξεκάθαρο ότι όταν πρόκειται για τα κέρδη των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων τα φώτα στο Υπουργείο παραμένουν ανοιχτά μέχρι το ξημέρωμα, αλλά όταν πρέπει να σωθεί ένας άνθρωπος τα φώτα του αεροδρομίου δεν ανάβουν ποτέ.

Φτάνει πια! Όχι άλλα θύματα!».

Δείτε ακόμα...