Σε τροχιά συγκάλυψης των πραγματικών αιτιών και ενόχων, της πολιτικής της «απελευθέρωσης» και εμπορευματοποίησης των συγκοινωνιών, που δημιουργεί σε κάθε βήμα τους όρους για τα τραγικά δυστυχήματα, κινείται από την πρώτη στιγμή η κυβέρνηση της ΝΔ.
Με τα «πορίσματα» του πρωθυπουργού περί «τραγικού ανθρώπινου λάθους» και με τα «δεν είναι ώρα για την απόδοση ευθυνών», στήνοντας «επιτροπές διερεύνησης» οι οποίες αποτελούνται από αυτούς που πρωτοστάτησαν στην «απελευθέρωση» και ιδιωτικοποίηση που οδήγησαν στα σημερινά τραγικά αποτελέσματα, με τα περί «καλής απελευθέρωσης και κακής εφαρμογής» από τους προκατόχους τους, με τη στοχοποίηση των σιδηροδρομικών και μια παραίτηση για τα μάτια του κόσμου, πάνε να βγάλουν λάδι την πολιτική τους που αντιμετωπίζει τα μέτρα ασφαλείας ως «κόστος» κι ετοιμάζεται για ένα ακόμα μεγαλοπρεπές κουκούλωμα του ένοχου, της καπιταλιστικής κερδοφορίας που υπηρετούν. Ενώ με κυνισμό παρουσιάζουν το φαρμάκι ως φάρμακο, λέγοντας ότι τάχα «πήραν το μάθημα» και τώρα θα «τρέξουν»… ακόμα πιο αποφασιστικά την ίδια πολιτική που εκτροχιάζει τις λαϊκές ανάγκες!
Ταυτόχρονα, λίγο – πολύ ζητάνε από τον λαό να πει κι «ευχαριστώ» για την εκ των υστέρων κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού – που όταν πρόκειται για τα συμφέροντα του κεφαλαίου «προλαμβάνει» -, για την περίθαλψη των τραυματιών – που έγινε με την αυτοθυσία των γιατρών και νοσηλευτών -, ακόμα και για το ότι στα εγκληματολογικά εργαστήρια μπήκε ως «προτεραιότητα» η ταυτοποίηση των σορών των θυμάτων. Ποιος έχασε την ντροπή για να τη βρουν εκείνοι…
Στην προσπάθεια αυτή η κυβέρνηση της ΝΔ έχει από την πρώτη στιγμή βασικό συνεργό τον ΣΥΡΙΖΑ, συνένοχο στην πολιτική της «απελευθέρωσης» και «πρωτοστάτη» μεταξύ άλλων στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξ ου και προετοιμάζουν τα «άσφαιρα πυρά» τους για μια ακόμα δικομματική κοκορομαχία με στόχο να κρύψουν τον ένοχο. Κι αν είχε μείνει καμία αμφιβολία από την πρώτη αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, με τον πρόεδρό του, Αλ. Τσίπρα, στη γνωστή λογική τού «θα λογαριαστούμε μετά», να λέει ότι «δεν θέλω να μιλήσω για ευθύνες, θα τα πούμε αυτά στην ώρα τους», ήρθε και η εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Π. Τσαπανίδου, την Παρασκευή, να το επιβεβαιώσει θέτοντας στην κυβέρνηση «τέσσερα ερωτήματα», το ένα καλύτερο από το άλλο, όπως π.χ. …το αν θα είναι υποψήφιος ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών, και «ποιος και πώς διόρισε έναν άνθρωπο άπειρο και ακατάλληλο στη θέση του σταθμάρχη Λάρισας»… Βάλανε τον λύκο να φυλάξει τα πρόβατα…