Θα μπορούσε να ήταν τα Πειρατικά του Edward Lowe, Thomas Tew, Calico Jack, Edward Teach, William Kidd, Edward England, Henry Morgan, Stede Bonnet, Henry Every, Μπαρμπαρόσα, όμως μέσα από την ιστορία των πειρατών των προηγούμενων αιώνων φτάσαμε στα σύγχρονα πειρατικά που φέρουν ονόματα αρχηγών κρατών όπως του Ρούσβελτ, του Τρούμαν, του Κλεμανσώ και δεκάδων άλλων χασάπηδων των λαών
Οι πειρατές που έγιναν μύθος και αντικείμενο λατρείας και μίσους, τόσο, που τροφοδότησαν τον κινηματογράφο παγκοσμίως, με πάνω από 300 ταινίες από το 1906 έως και το 2019!!
Ας μπαρκάρουμε λοιπόν στα κρυφά στο Πειρατικό Captain Jimmy και ας ανοιχτούμε στις πέντε θάλασσες και τις πέντε ηπείρους. Εκεί θα να συναντήσουμε την γενοκτονία των 18.000.000 των Ίνκας, στα ορυχεία ασημιού του Περού από τους Κονστικταδόρες του Πιζάρο.
Θα βρεθούμε στις φυτείες καφέ, τον χρυσό, το καουτσούκ, το τσάι, στις απέραντες εκτάσεις που ήθελαν χέρια για καλλιέργεια του βαμβακιού, και των φυτειών.
Οργώνοντας τις αγριεμένες θάλασσες, συναντάμε τις γαλέρες των δουλεμπορικών της Αφρικής και του Τριγωνικό εμπόριο, με την σφραγίδα των ΗΠΑ, της Αγγλίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας με την πιστοποίηση μεταφοράς δούλων σε παλέτα, των Loyd’s!
Ταξιδεύοντας, από το Σουέζ και τον Αραβικό Κόλπο προς την Ινδονησία, την Ινδία , την Κίνα και τα νησιά του Ειρηνικού, θα βρούμε τα άλλα πειρατικά να κάνουν την βρώμικη δουλειά στο στέριωμα της αποικιοκρατίας, στην Μέση και τη Άπω Ανατολή.
Οι δρόμοι των αγορών. Βόρειο Πέρασμα, Δρόμος του Μεταξιού, όπου δρόμοι κάστρα, βία και αρπαγή πλούτου και ανθρώπων. Πρώτα τα πειρατικά και από πίσω, έφταναν οι ναυτικές αρμάδες της αποικιοκρατίας.
Τα απομεινάρια των κάστρων στα περάσματα και στα λιμάνια, παρέμεινα σύμβολα της επικυριαρχίας και της βαρβαρότητας και έγιναν σήμερα τόπος τουριστικού προορισμού κρύβοντας επιμελώς τον ρόλο των κτητόρων
Ας πάμε στη γενέτειρα της πειρατείας.
Είναι ιστορικά επιβεβαιωμένο, ότι η Μεσόγειος, υπήρξε η πρώτη θάλασσα όπου γεννήθηκε η πειρατεία, ήταν ο προάγγελος επιβολής των κανόνων της αγοράς.
Η πρώτη προσπάθεια ηθικής «απονομιμοποίησης» της πειρατείας, ήλθε από την Αθήνα τον 5ο αιώνα π.Χ. αφού πρώτα η ίδια, είχε αξιοποιήσει την πειρατεία, προκειμένου να εξασφαλίσει τον πολιτικό και οικονομικό έλεγχο σχεδόν ολόκληρου του Αιγαίου Πελάγους μέσω της Δηλιακής Συμμαχίας.
Οι Αθηναίοι εξαπέλυσαν άγριο κυνηγητό εναντίον οποιουδήποτε απειλούσε την απρόσκοπτη διακίνηση των πλοίων και των εμπορευμάτων.
Πρακτικά, ενσωμάτωσαν την πειρατεία στο πολιτικό και στρατιωτικό σύστημα και την χρησιμοποίησαν για την προστασία των δρόμων του εμποριών αλλά και των πλουτοπαραγωγικών πηγών της εποχής.
Από τότε μπήκε το νερό στο αυλάκι και οι πειρατές, οι κουρσάροι, με την προτροπή των φεουδαρχών, των βασιλικών αυλών και άλλων κέντρων εξουσίας διαμόρφωναν το στρατιωτικό, πολιτικό και οικονομικό περιβάλλον για τα ισχυρά κράτη της εποχής.
Ανατρέχοντας στην ιστορία, θα έρθουν στο προσκήνιο θα διαπιστώσουμε, ότι πίσω τους βρίσκονταν οι αποικιοκρατίες της εποχής.
Η Οθωμανική Αυτοκρατορία, η Αγγλία, η Γαλλία και σε αυτούς προστέθηκαν οι σύγχρονοι πειρατές οι ΗΠΑ, η Ρωσία, η Κίνα.
Έχουμε και λέμε λοιπόν για τα καμάρια του κατ εντολή πλιάτσικου στις ακτές της Μεσογείου.
Χαϊρεντίν και Αρούζ Μπαρμπαρόσα. Γεννήθηκε το 1475 και μεγάλωσε στο χωριό Παλαιόκηπος της Μυτιλήνης, στον κόλπο του Γέρα.
Η πρώτη εξόρμηση του Αρούζ Μπαρμπαρόσα, ήταν η κατάληψη δύο Παπικών πλοίων στα ανοιχτά της Λιβύης, με ελάχιστους πειρατές και μικρότερα καράβια.
Μετά από πολλές επιχειρήσεις κατέληξε στο Αλγέρι, όπου δημιούργησε το σουλτανάτο του Αλγερίου και έγινε σουλτάνος.
Τα Ισπανικά συμφέροντα στην περιοχή, εν μέσο της κατακτημένης Ιταλίας, επέβαλαν την δολοφονία του Αρούζ Μπαρμπαρόσα, την οποία και κατάφεραν. Τα σκήπτρα πλέον, πήρε ο αδελφός του, Χαϊρεντίν.
Το 1516 ο Μπαρμπαρόσα, μπήκε στην υπηρεσία του Σουλτάνου και της Υψηλής Πύλης, γιατί κατάλαβε, ότι δεν θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα, απέναντι στις ισχυρές δυνάμεις της Δυτικής Μεσογείου και κυρίως, απέναντι στους Αψβούργους, του Βενετούς και τους Ισπανούς, που είχαν επίσης ισχυρούς στόλους.
Ένα από τα χαρακτηριστικότατα παραδείγματα των σχέσεων της πειρατείας με την εξουσία είναι η εκστρατεία του Σουλεϊμάν στην Ήπειρο, εκεί Μπαρμπαρόσα αξιοποιήθηκε για λογαριασμό του Οθωμανών και του Σουλεϊμάν, επιτέθηκε από τη θάλασσα και διέλυσε την Βενετοκρατούμενη Κέρκυρα, έκαψε 140 χωριά και οικισμούς.
Μια άλλου τύπου συνεκμετάλλευση της θάλασσας της Μεσογείου με την μορφή της προστασίας των εμποριών δρόμων μπορεί να χαρακτηρισθεί συμφωνία συμφερόντων, των Ελλήνων πλοιοκτητών και μεγαλεμπόρων αστών της εποχής με τους Οθωμανούς. Εδώ έννοιες πατρίδα, έθνος αποδομούνται.
Η πατρίδα, η θρησκεία, πάει περίπατο, έναντι του κέρδους, το οποίο προκύπτει από το γεγονός, ότι στα μέσα του 18ου αιώνα, οι Αλγερινοί και οι Τυνήσιοι, λεηλατούσαν την Μεσόγειο και ήταν ο φόβος και ο τρόμος των νησιωτών και των εμπορικών πλοίων.
Τότε το Οθωμανικό Ναυτικό, έδωσε την άδεια στους Έλληνες εφοπλιστές της εποχής να εξοπλίσουν, επίσημα πλέον τα πλοία τους, ώστε να μπορούν να προστατευτούν αποτελεσματικά, οι θαλάσσιοι εμπορικοί δρόμοι, αποκρούοντας τις πειρατικές επιθέσεις, πίσω από τις οποίες βρίσκονταν άλλες σημαίες και ξένα συμφέροντα.
Ένα φαύλος κύκλος, όπου κάθε φονικό έφερνε την σφραγίδα των αντιθέσεων της κάθε αναδυόμενης αστικής τάξης
Αλυσίδα και ντόμινο, είναι τα γεγονότα και οι σχέσεις της πειρατείας στο μοίρασμα των αγορών.
Άραγε, μήπως και σήμερα αυτά τα πειρατικά μορφώματα που ακούν στο όνομα ISSIS, Ταλιμπάν, οι φίλαρχοι στην Αφρική, στη Νιγηρία, τη Λιβύη, μήπως δεν χρηματοδοτούνται και εξοπλίζονται από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Ρωσία, τη Γαλλία, την Αγγλία και ‘άλλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις, οι οποίες έχουν συμφέροντα στην περιοχή;
Μπορεί σήμερα οι πειρατές της Μεσογείου και της Καραϊβικής να κράτησαν τον προσωπικό τους μύθο, η πειρατεία όμως, πήρε άλλη μορφή στα ίδια περάσματα για τα ίδια συμφέροντα.
Όπου στενεύουν τα περάσματα, εκεί ξεφυτρώνουν στρατιωτικές βάσεις των ιμπεριαλιστών.
Οι ΗΠΑ επέκτειναν την συμφωνία των βάσεων τους στην Ελλάδα από την Κρήτη, ως την Αλεξανδρούπολη, τη Λάρισα και τον Άραξο.
Μέσα από τις στρατιωτικές συμμαχίες του ΝΑΤΟ και το οικονομικό καπιταλιστικό σύμπλεγμα της ΕΕ, πυρπολούν κάθε γωνία της Μεσογείου, βάζοντας της πλουτοπαραγωγικές πηγές στο χέρι, παρά την θέληση των λαών.
Στη Μεσόγειο η πειρατεία σήμερα λέγεται ΝΑΤΟ. Και σε αυτό δεν συμμετέχουν τα πειρατικά των Edward Lowe, Thomas Tew, Calico Jack, Edward Teach, William Kidd, Edward England, Henry Morgan, Stede Bonnet, Henry Every, Μπαρμπαρόσα.
Συμμετέχουν τα άγρια πειρατικά των ΗΠΑ, της Ρωσίας της Γαλλίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας και από πίσω οι βαστάζοι των 30 χωρών μελών του ΝΑΤΟ.
Εδώ, στην Μεσόγειο, στο Αιγαίο αρμενίζουν οι ξένες σημαίες και τα ξένα συμφέροντα, θαλασσοπνίγονται χιλιάδες πρόσφυγες του πολέμου και ακούς από τα κατάρτι:
Άνθρωποι στη στεριά!
Μα η εντολή είχε δοθεί, να κάνουν τα συμφέροντα των ιμπεριαλιστών ρεσάλτο στη στεριά.