Λέσβος: «Μάθημα» χρήσης γκλομπ και χειροπέδων σε παιδιά δημοτικού!

«Μάθημα» στην χρήση γκλομπ και χειροπέδων, έκαναν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λουτρόπολης Θέρμης στη Λέσβο

«Μάθημα» στην χρήση γκλομπ και χειροπέδων, έκαναν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Λουτρόπολης Θέρμης στη Λέσβο. Στο πλαίσιο του προγράμματος του Υπουργείου Παιδείας για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και ειδικά στο μάθημα του εργαστηρίου δεξιοτήτων «γνωρίζω τα επαγγέλματα», κλιμάκιο του Λιμενικού Σώματος «επισκέφτηκε» το Δημοτικό Σχολείο Λουτρόπολης Θερμής για να διαφημίσει αυτές τις …δεξιότητες!!!

Καταγγέλλοντας την ενέργεια αυτή, η Κομματική Οργάνωση Θέρμης Λέσβου του ΚΚΕ αναφέρει:

«Οι ευθύνες της κυβέρνησης είναι τεράστιες. Στο σχολείο της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης, στο σχολείο των ελλείψεων σε προσωπικό και υποδομές, στο σχολείο των ταξικών φραγμών, η γνώση και το εκπαιδευτικό έργο μπορεί να υποβαθμίζεται αλλά τα πρότυπα της καταστολής μπορούν να αναβαθμίζονται. Στο ίδιο μάλιστα σχολείο για να “αυξηθούν” οι αίθουσες διδασκαλίας, χωρίστηκαν οι παλιές με γυψοσανίδα, με αποτέλεσμα το στοίβαγμα των μαθητών (και την πρωτοποριακή παρακολούθηση δύο μαθημάτων ταυτόχρονα, λόγω ανυπαρξίας ηχομόνωσης..).

Δεν είναι προτεραιότητα η κάλυψη των ελλείψεων, τόσο από τη σημερινή κυβέρνηση όσο και από τις προηγούμενες, σε βασικά είδη σχολικού εξοπλισμού, σε υποδομές, κτίρια, παροχή καθαρού νερού, θέρμανση, αίθουσες ανθρώπινες και όχι κοντέινερ, γήπεδα και παιδικές χαρές. Αντί να μορφώνονται ουσιαστικά τα νέα παιδιά εξασφαλίζοντας ένα καλύτερο μέλλον γι’ αυτόν τον τόπο αποκτώντας τις δυνατότητες και τα εφόδια που θα τους προσφέρουν ένα σίγουρο αύριο, χωρίς ανασφάλεια, ανεργία, χωρίς εγκληματικότητα και παραβατικότητα. Αντί για όλα αυτά που θα τους εξασφαλίσουν μια ζωή με αξιοπρέπεια, αυτή η πολιτική δηλητηριάζει τις παιδικές ψυχές τους με σκληρές εικόνες δήθεν κατά της παραβατικότητας, αφού τη θεωρεί δεδομένη και μέρος του σάπιου συστήματος.

Τέτοιο σχολείο ονειρεύονται; Το “ανοιχτό σχολείο στην κοινωνία” που διαφημίζει η κυβέρνηση και το υπουργείο, εμπεριέχει την επίδειξη “δεξιοτήτων” ακόμη και από τα σώματα καταστολής; Αυτή είναι η απαραίτητη γνώση για τα παιδιά μας; Η χρήση κλομπ, χειροπέδων και ο εντοπισμός επικίνδυνων ουσιών με εκπαιδευμένο σκύλο; Κατά τα άλλα έχουν το θράσος να εκφράζουν ευαισθησίες για τη νεανική και ανήλικη παραβατικότητα.

Η διεύθυνση του σχολείου, η διεύθυνση πρωτοβάθμιας, έχουν επίσης βαρύτατες ευθύνες, και πρέπει να λογοδοτήσουν, πρώτα και κύρια στους γονείς και την κοινωνία μας. Μέσα από τους μαζικούς φορείς γονιών και εκπαιδευτικών, θα παλέψουμε για ένα σύγχρονο σχολείο, που θα μορφώνει αντί να εξοντώνει και να αναπαράγει σάπια πρότυπα».

Δείτε ακόμα...